tirsdag 6. desember 2022

Dekorerte melkesjokolader


Siste innlegg med dekorerte sjokoladeplater fra meg i år. ;)  Det er så koselig å dekorere sjokolader, det gir skikkelig julestemning for min del. Men her kommer de siste fra meg for denne gang. 


Første sjokolade er laget med et blått mønsterark fra Papirdesign. Jeg har brukt sjablong og akryl mousse på selve bakgrunnen, og deretter pyntet med forskjellige diecuts. Juletrærne er die fra Papirdesign, stanset ut i hvit kartong og har fått litt glittersnø på seg. Buttonen kommer fra Papirdesign, og er virkelig med på å gi det lille ekstra. 
Jeg har stanset ut lag på lag med forskjellige doilies under reinsdyret. Dette er en enkel måte å lage mye dybde og detaljer på et kort/sjokolade, uten at det er vanskelig. Reinsdyret er stanset ut i hvit kartong, og limt på med 3D puter. Klistremerketekstene er fra Papirdesign. 


Den siste sjokoladen er laget i røde fargetoner, og helt enkelt pyntet med en revet mønsterarkstripe som pynt. En bit hampetau knyttet rundt, og en stor "god jul" stanset ut i mosgummi. "God jul" er en die fra Papirdesign.


Motivet kommer fra MaysDesignNorway, og er utrolig lekkert. For å "ramme inn" motivet, har jeg pyntet med en enkel rød juleblomst, og hvite blad under.




 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.