torsdag 1. desember 2022

Utfordring for desember - Rødt

 I utfordringen denne måneden ønsker vi å se bidrag med fargen rød. Du velger selv hvor lite eller hvor mye rødt du vil ha med, men det røde skal være godt synlig.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.desember 2022 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi WJensenDesign




Sammen med henne gir vi vinneren 2 valgfrie digitale motivark. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Dette kortet er brettet av Papicolor natur kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Motivet av hunden er fra Studio Light, og jeg har pyntet med diverse washi-tape.

Klistremerketekster er fra Papirdesign



Jeg har laget et enkelt julekort med ark og motiv (fra utklippsark) fra Maja Design. Tekst og julestjerner er fra Papirdesign, pyntebær er fra Kort og Godt.


Kristin:
Jeg har laget en rød juletag som skal brukes til en julegave. Jeg har brukt en klestag og malt den med rød glittermaling. Jeg lot dette tørke og malte den deretter med rød maling for at rødfargen skulle dekke mer. Jeg har pyntet med en utstanset snøkrystall fra en die fra Papirdesign. Teksten er en chipboard fra Papirdesign.





You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.