fredag 23. desember 2022

Julekort med utklippsark fra Papirdesign

 Hei!
 
Jeg har kost meg utrolig mye med utklippsark fra Papirdesign, med så mange lekre elementer til motiv og pynt. Her kommer tre kort jeg har laget med diverse fra utklippsarket.
 
 
Kortene er av litt mindre størrelse, ca 4,5 x 4,5 inches. Første kort ut har en dompap som hovedmotiv. Under har jeg bygget opp med litt andre utklipp, samt en doily stanset ut med dies fra Papirdesign og gamle noteark. På bakgrunnen har jeg også brukt en snøfnugg stensil med akryl mousse fra Marabu. Teksten er stanset ut med die fra Papirdesign. Øvrig pynt er rhinestones fra Staz og et hvitt hjerte.
 
På det andre kortet har jeg brukt blomster som hovedmotiv. Under har jeg bygget opp med kakeserviett og bølgepapp. På bakgrunnen har jeg brukt rød glitterpaste over en stensil. Teksten er klistremerke fra Papirdesign. Pyntet enkelt med tre paljetter i matt gull.
 
Siste kort ut, med mange av de samme elementene som på det forrige kortet. Bygget opp med gamle noteark og små kakeservietter under motivet. God jul er stanset ut i rød glittermosgummi med die fra Papirdesign, klistremerketeksten er også derfra. Paljetter blir prikken over i'en.
 
Ha en kjempefin dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.