fredag 30. desember 2022

Julegave til lærer

 

Min sønn har en helt fantastisk lærer og hun fortjente virkelig en julegave til jul for den unike jobben hun gjør. Hun fikk derfor en spesiallaget julekule produsert av WJensenDesign. Jeg ville gjerne gjøre litt ekstra ut av det, så jeg lagde derfor en egen boks til julekulen.

Boken var opprinnelig en gaveboks med krydder fra et apotek. Jeg pyntet derfor over apotek-logoen med juleklem-tekst. Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign. Hjertene er også stanset ut av dies fra Papirdesign.


Jeg har pyntet sidene på boksen med mønsterpapir, siden det også på siden var logo for apoteket.





Og slik ser julekulen ut. Den er utrolig nydelig og en veldig hyggelig gave.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.