fredag 16. desember 2022

Julehilsen til kolleger

 Jeg er så heldig at jeg jobber sammen med verdens beste folk og jeg setter stor pris på kollegene mine. Jeg har flere ganger gitt små hilsner til dem, og noe av det andre jeg har laget kan man se her:

Denne gangen ville jeg lage en liten julehilsen til dem. Valget falt på skumnisser jeg og jeg har dekorert disse med julete papir, motiv og tekst. Jeg har stort sett brukt mønsterpapir fra Papirdesign. Tekstene jeg har brukt er enten stanset ut av dies fra Papirdesign eller så er det klistremerker fra Papirdesign.

Motivene jeg har limt på er klippet ut for hånd av ulike mønsterpapir.








På disse to siste bildene, ser man alle jeg har dekorert totalt sett.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.