fredag 11. februar 2022

Hilsen til kolleger

Jeg er så heldig at jeg jobber sammen med verdens beste folk og jeg setter stor pris på kollegene mine. Jeg har flere ganger gitt små hilsner til dem, og noe av det andre jeg har laget kan man se her:

Sjokoladehilsen til kolleger

Gave til kolleger (melkerull)

Små julekort til kolleger

Små-sjokolader til kolleger

Denne gangen har jeg dekorert Kindersjokolader. Dette var også en ypperlig måte å få brukt opp en del restepapir på. Jeg har laget 16 stykker og det er variasjon i farger som jeg har brukt. På alle sjokoladene har jeg brukt stempeltekst fra Papirdesign. Den avlange pilen/stripen bak teksten er en die fra Studio Light. De aller fleste mønstearkene jeg har brukt er fra Papirdesign.

Under ser du noen samlebilder av flere av de jeg har laget, før jeg viser frem noen av de hver for seg.










Her vises noe av variasjonen i farger som jeg har brukt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.