fredag 11. februar 2022

Kort med motiver fra Mays Design

 Jeg elsker motivene fra Mays Design, og noe av det aller beste er at norsk. Her har jeg laget tre kort med motiv fra et av hennes ark,

På dette kortet har jeg stanset ut motivet og limt det fast på en kakeserviett. Stjernene og teksten er stanset ut av dies fra Papirdesign. Dotsene og rosene på kortet er også fra Papirdesign.




Dette kortet er laget med utgangspunkt i et gammel halvferdig kort jeg har hatt liggende i sikkert 10 år. Det dukket opp da jeg ryddet. På kortet har jeg pyntet med matchende blomster og tekst stanset ut av en die fra Papirdesign.

Sånn så det halvferdige kortet jeg hadde liggende ut.


På dette kortet har jeg brukt mønsterpapir fra Papirdesign på bakgrunnen. Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign. Jeg har pyntet med matchende blomster og små hjerter.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.