tirsdag 15. februar 2022

It's hard to turn the page - Art journal

Hei og hopp!
 
I dag er det art journaling på agendaen. Jeg er veldig glad i å bruke sitater i mine art journals, og på dagens side er det et stort sitat i fokus. 
 
Jeg har laget struktur på bakgrunnen med englevev klippet i trekanter festet med Amsterdam Gel Medium, og deretter malt over med Amsterdam akryl. Motivet (magasinutklipp) og washi-tapen er festet til siden med Amsterdam Gel Medium. For å tilføre mer detaljer har jeg stemplet litt vilkårlig med forskjellige stempler fra Studio Light, samt brukt en stensil fra Pronty og drodlet med Posca Paint Markers. Teksten har jeg stemplet med stempler fra Studio Light.

Jeg har brukt en stor acrylic marker fra Amsterdam for å lage de hvite splættene rundtom på siden.
 
Ha en fin dag!

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.