mandag 28. februar 2022

Dekorert klestag

 I koronaperioden vi har vært gjennom, med mye hjemmetid har det vært lite behov for nye klær. Nå som samfunnet har åpnet opp, ble det også plutselig littkjøp av litt nytt. På flere av klærne jeg kjøpte, satt det tykke og gode klestager som jeg fikk lyst til å bruke til noe. Her har jeg dekorert en slik tag.


Tagen var hvit og jeg har malt på bakgrunnen med ulike akrylfarger. Tagen er pyntet med tekst stanset ut av en die fra Papirdesign. Stjernene er også stanset ut av dies fra Papirdesign. Det samme er sirklene med stjernene i. Den sorte rosen er også fra Papirdesign



På bakgrunnen har jeg limt på noen remser med washi-tape og splættet med litt sort maling.

På baksiden har jeg laget et skrivefelt av kartong. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.