lørdag 5. februar 2022

Utfordring for februar - Sirkel/firkant/trekant

 I utfordringen denne måneden ønsker vi å ha fokus på sirkel, firkant eller trekant. Lag et prosjekt med en eller flere av disse formene.


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 28.februar 2022 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Pretty Design / Pusleri-Puslera.



Sammen med dem gir vi vinneren disse anvendelige klistremerkearkene:







Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Kristin:
Jeg har laget en side i en av mine Art Journals, og jeg har brukt sirkler for å løse denne oppgaven. Jeg har brukt ulike type maling fra Marabu for å lage bakgrunnen.  De to store sirklene er fra et klikkeark fra Dylusion, mens motivene bak sirklene er fra Studio Light. 


Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Shaker-koppen og diesene jeg har brukt til denne er fra Marianne Design.

Motivet er et digitalt motiv fra May's Design. Printet ut på ark fra Fabriano.

Linda:


Jag har laget et babykort med et lekkert digitalt motiv fra May's Design. Arkene er fra StudioLight, og kartong fra Papicolor. Jeg har brukt firkantet motiv, og dies med rundinger bak motivet, for å hente opp temaet til utfordringen. 


Jeg har valgt sirkler til mittkort. Jeg har brukt div. mønsterark fra Papirdesign, restepapir fra flere ulike serier. Bildet er fra Pixabay, montert på foamtape. Alle dies er også fra Papirdesign og alle kantene er rufset litt.


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.