tirsdag 8. februar 2022

Art journal - Mooove on!

 Heisann!
 
I dag har jeg en dobbelside i min hjemmelagde konvolutt art journal å dele med dere.
 
Jeg har brukt Amsterdam gel medium matte for å feste negativen til noen bokstavklistremerker på bakgrunnen. Jeg har fått helt dilla på dette da jeg synes det gir en utrolig kul struktur og dybde til siden. I samme slengen festet jeg også collage papir fra Studio Light til siden. 

For å tilføre farge har jeg brukt Marabu Mixed Media Art Spray i fargene Aubergine og Chili. Jeg sprayet direkte på sidene og lot det gli i hverandre. Jeg sprayet også med litt vann. Da sprayen var godt tørket påførte jeg litt hvit akrylmaling fra Amsterdam her og der for å lysne opp noen områder. Jeg påførte også den samme malingen gjennom en blomster-stensil.

 
 
For å gi bakgrunnen enda en dimensjon har jeg brukt et lite notestempel til å stemple litt her og der. Deretter festet jeg disse festlige figurene til bakgrunnen med Amsterdam gel medium matt. Ku-hodene er fra Studio Light - Art by Marle, mens kroppene har jeg klippet ut av et motemagasin. For at figurene skulle skli litt mer inn i bakgrunnen har jeg stemplet litt over dem enkelte plasser. Jeg har også streket rundt dem med en Stabilo all blyant og brukt vannpensel fra Sakura for å dra det utover.

 
Begge kyrne sine brilleglass har fått et lag med glossy accent.


Ha en super dag!


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.