fredag 18. februar 2022

Art Journal - I did not sign up for this

 Da jeg først hørte om Art Journals, tenkte jeg at dette kom jeg aldri til å begynne med. Det var altfor "rotete" for meg. Det var layouts og kort som var "min stil". 

Så feil kunne jeg ta... Nå er Art Journaling noe av det jeg koser meg aller mest med. Det fungerer både som terapi, og en slags virkelighetsflukt. Gjennom min Art Journal får jeg bearbeidet følelser og satt ord på ting på en helt ny måte.

Sidene jeg lager er personlige og følelsesladde. 

I dag vil jeg vise en side jeg laget i forbindelse med at regjeringen innførte "fritidskarantene" for Skole- og barnehageansatte.


Produkter jeg har brukt:

  • Gesso (clear/white)
  • Washiteip
  • Collagepaper (diverse)
  • Kollage kleber (lim)
  • Amsterdam Akrylmaling
  • Embossing paste (svart)
  • Stensiler
  • Posca Paint Markers
  • Sakura Pigma Micron (svart)
  • Tekstklistremerker (Studio Light, Tim Holtz)
  • Klistremerkebokstaver (doodlebug)
  • Marabu Mixed Media Art Spray
  • Kullblyant

    Siden er bygget opp lag på lag med elementer. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.