torsdag 10. februar 2022

Dåpskort

Hei folkens! Her har jeg laget et dåpskort med bilde av en liten skjønn frøken. Bildet er sladdet siden jeg ikke kjenner foreldrene. Litt restepapir og litt nye ark. Kjekt å bruke rester, problemet er jo bare at jeg lager flere nye før jeg rekker å bruke opp de jeg har :-D



Mønsterark fra Papirdesign, flere ulike serier. Teksten øverst er stanset ut i glittermosegummi og så montert på limputer. Motivet er også montert på limputer. Vimpeldie og klistremerker fra Papirdesign, doily fra Prima, bokstaver fra Scrapmagasinet og blomster fra Wil orchid crafts. Pyntegrener fra Kort og Godt.

Innsider med skrivefelt stanset ut med rektangeldie fra My Favorite Things. 
Stempler fra North Star Design.

Ønsker alle sammen en super dag! :-)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.