torsdag 17. februar 2022

Mer inspirasjon til februar-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via Inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

 Wenche:


Kortet er laget i 15cm*15cm av perlemor Papicolor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Motivet er et digitalt motiv fra MamaVibesInk. Printet ut på ark fra Fabriano.

Sirkel og mønstereret i bakgrunnen er stanset ut med dies fra Papirdesign

Fjær er stanset ut med die fra Studio Light.. Stanset ut i to fargetoner og lagt oppå hverandre for litt dimensjon.  Tekstklistremerkene er fra Papirdesign

Sommerfuglen er et digitalt motiv fra the Art of Paper Craft. Printet ut på ark fra Fabriano.


Hege:

Jeg har laget en liten eksplosjonsboks til utfordringen denne måneden. Jeg tok utgangspunkt i en mal laget av Wenche, som du finner her .

Boksen er brettet i naturfarget kartong fra Papicolor og mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign og Studio Light. 

Dotter og chipboardtekst er også fra Papirdesign.


Inni boksen har jeg brukt forskjellige stempler og klistremerketekster fra Papirdesign

Tallene er stanset ut i kork med Quickutz Diesel alfabet. 

 
Katrine:
Jeg har laget et kort med massevis av sirkler til inspirasjon denne måneden.
Basen er brettet av sort kartong og måler ca 3 1/4 x 6 3/4 inch. 
Sirklene er papirpynt jeg har hatt liggende i en liten evighet, så nå var det på tide å få brukt dem opp.
Tekstklistremerker fra Papirdesign, alltid en favoritt her hos meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.