tirsdag 13. desember 2022

Store juletags

 Hei :-)

Jeg har laget noen ekstra store juletags i år. 

Disse bruker jeg som gavelapper når jeg har lyst til å skrive en litt lengre julehilsen. De kan også brukes som julekort da det er skrivefelt på baksiden

På den første tagen har jeg rett og slett brukt opp alle restene jeg hadde liggende igjen på pulten etter julekort og diverse andre juleprosjekter.

Mønsterarkene er fra Papirdesign.

Tekstene er stanset ut med dies fra Papirdesign og Kaboks.

Stempelet er fra Kort og Godt. Jeg har stemplet, klippet ut og svertet med distress oxide.

Pyntet med dotter og et trehjerte.




Den neste tagen har jeg dekket helt med mønsterark fra Papirdesign
Etterpå har jeg brukt ulike medium for å skape struktur.
Trærne er laget med stensil og hvit Akrylpaste.
Rundt kantene har jeg brukt svart Distress Oxide, men også litt hvit Frantage.
Jeg har brukt hvit Glossy Spray til å lage hvite "snøprikker".

Tekst og motiv er stemplet direkte på tagen og embosset med hvitt embossingpulver. Stemplene er fra Kort og godt.
Jeg har også stemplet med poststempel fra Marianne Design og Papirdesign.

God jul er stanset ut med dies fra Kaboks.

Jeg har pyntet med klistemerke fra Papirdesign og et lite trehjerte.



Ønsker dere alle en fin førjulstid.


Hilsen 



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.