onsdag 30. november 2022

Posekort til jul med restepapir

Heisann!
 
En super måte å bruke opp resteark er å lage posekort. I dag vil jeg dele tre slike med dere.
 Felles for alle kortene er at alle mønsterarkene er restebiter fra Papirdesign sin herlige kolleksjon som jeg har kost meg så mye med nå i høst.
 
 På det første kortet har jeg brukt et herlig motiv fra WJensenDesign, motivark nr 63. Bak har jeg lagt lag på lag med kakeserviett, tag, utstanset ramme og bølgepapp. Tekstene er klistremerker fra Papirdesign. Granbaren er stanset ut med dies fra Papirdesign, den hvite julestjernen kommer også derfra. Pyntet med røde rhinestones fra Staz.

 
Det neste kortet har ikke motiv, men en button med tekst i fokus. Denne er fra Papirdesign. Her har jeg pyntet veldig enkelt med chipboard-stjerner og Nuvo drops i gull.
 
På det siste kortet er det den store chipboard-figuren som er i fokus. Pyntet ellers veldig enkelt med paljetter i gull og klistremerketekst fra Papirdesign.
 
Håper dere får en nydelig dag!






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.