lørdag 26. november 2022

To julekort

Hei og hopp!
 
I dag har jeg to julekort å dele med dere, med herlige motiver fra MaysDesignNorway.
Jeg har brukt de samme mønsterarkene fra Papirdesign på begge kortene, men pyntet med litt ulike elementer.
 
Det første kortet går mest i blått, med et festlig snømann-motiv. Jeg har stanset ut rammen bak motivet med en die fra Papirdesign. Tekstene og halvperlene kommer også fra Papirdesign. Øvrig pynt er snøfnugg, både utstanset og i malt tre.
 
 Det andre kortet har flere røde detaljer, samt at jeg har trukket inn litt grønt. Rammen bak motivet er her stanset ut med en die fra Creative Expressions. Teksten er stanset ut med die fra Kort&Godt, jeg har stanset ut i hvitt og rødt og limt det litt skjevt på hverandre for en fin skyggeeffekt. Klistremerketekst og hvite julestjerner kommer fra Papirdesign, det gjør også diesen jeg har stanset ut kristornblader med. Øvrig pynt er pyntebær, halvperler og røde roser.


 Ha en super dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.