fredag 11. november 2022

Julegavelapper

 Jeg har kost meg masse med å lage litt pakkelapper til årets julegaver. Jeg har utelukkende brukt mønsterark fra Papirdesign, både fra årets juleferie, men også eldre juleark, samt papirdesigns flotte kartong, som passer perfekt i rødfargen til julearkene deres. Skikkelig flott, julerød farge. 


På første gavelapp har jeg brukt en mini doiliedie fra Papirdesign som base. Jeg har stanset ut et rådyr i svart kartong og dratt et kritt over. Ellers har jeg brukt litt utstansede bærkvist fra Papirdesign, og et klistremerke med "gledelig jul", også denne fra Papirdesign.


På neste pakkelapp har jeg brukt en flott genserdie fra Kort og Godt. Denne består av fire dies, selve genseren, og i tillegg halsribb og erme- og midjeribb, slik at du kan ha kontrastfarge på disse. Jeg har brukt minidoiliedie nr 2 fra samme sett som den over (de kommer i pakke av to og to) og tekstklistremerker over. Jeg har pyntet helt enkelt med noen stjerner og en bærkvist-die i grønt.


Tredje pakkelapp er laget med to dies fra Papirdesign over hverandre, og helt enkelt pyntet med "God jul" stanset ut i rødt mønsterark, samt et lite juleklistrexmerke.  


På siste pakkelapp har jeg også brukt genserdiesen fra Papirdesign. Klistremerkene kommer fra Papirdesign, og "julehilsen"-diesen fra Kort og godt. For at den ikke skal stikke utenfor genseren, har jeg kortet ned swirlene på kantene av teksten. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.