lørdag 19. november 2022

Koselige pakkelapper

Da jeg oppdaget den søte julesokk-diesen til Kort og Godt, bare visste jeg at den måtte brukes på noen av årets pakkelapper. 

Jeg har brukt ferdigkjøpte tags som utgangspunkt og stanset ut julesokken i rød kartong og hvit bølgepapp. 

Jeg har brukt hvit embossingpaste og stensil fra Tim Holtz for å lage "strikkemønsteret". 


De to første sokkene er fylt med grønne klistremerketekster og enamelhjerter fra Papirdesign, samt en godtestav i tre. 

Jeg har stemplet poststempelet fra Papirdesign på hvit kartong og limt i bakkant. 

Juleklem er stanset ut med dies fra Papirdesign i hvit kartong. 

Den ene sokken er pyntet med en liten bjelle, den andre med et snøfnugg fra Kort og Godt

Hyssigsløyfe knyttet i hullet på tagen til slutt.


På den neste varianten, har jeg stemplet poststempelet direkte på tagen. 
Sokken er fylt med hvite klistremerketekster og røde dotter fra Papirdesign. Godtestokk i tre, chipboardgave og pepperkakediecut.

Hyssing og twine knyttet i hullet.


Ønsker dere en kreativ og fin dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.