torsdag 24. november 2022

Dekorerte sjokoladeplater

 Jeg synes det er veldig koselig mot jul, å dekorere sjokoladeplater. I dag vil jeg vise noen sjokoladeplater dekorert med nydelige julepapir fra Papirdesign. Jeg synes det er like spennende hvert år, å se hvilke julepapirer Papirdesign har kommet med. Og jeg synes de er like lekre hvert år ^_^ 

Første sjokolade har et lekkert grønt mønsterark som bakgrunn, der jeg har brukt litt acryl mousse for å gi litt liv. Motivet kommer fra MaysDesignNorway. Bak motivet har jeg brukt en die fra Papirdesign stanset ut i craftkartong. Litt osteklut og en liten bit bølgepapp har jeg brukt som pynt bak motivet. Tittelen er dies fra Kort og Godt, stanset ut i mosgummi. Trærne er dies fra Papirdesign, stanset ut i hvit kartong.



Neste går i litt lysere toner, her har jeg bruk for- og bakside på samme arket. Jeg har stanset ut forskjellige dies fra Papirdesign, blant annet en av de nyeste minidoiliesene, og festet med mosgummi mellom, for å gi litt høyde. Jeg har pyntet med litt hampetau og noen bærknopper. Tittelen er die fra Papirdesign, stanset ut i mosgummi. 



Til jul kommer man jo ikke utenom skikkelig julerøde sjokolader. Disse arkene har en nydelig fargetone, og gir skikkelig julestemning synes jeg. 


Jeg har dekokert med litt lag på lag med dies fra Papiredsign og andre produsenter, samt pyntet med hampetau på begge. Buttonen kommer fra Papirdesign, og gir virkelig det lille ekstra. Den runde tagen med "jul" på, er fra PApirdesign, og er i et vindie-sett med den store "God jul"-diesen jeg har brukt over. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.