torsdag 17. november 2022

Mer inspirasjon til november-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.



Mitt inspirasjonsbidrag i dag blir en julegave jeg har pyntet med en spark stanset ut med en flott die fra Papirdesign. Tekstklistremerket er også derfra. Dette har jeg dabbet litt med hvit gesso. 
 
   
Katrine:

Til inspirasjon denne måneden har jeg laget en layout hvor jeg har brukt ferdigkjøpte tags som en del av dekoren. Jeg har brukt et nøytralt treverksark om bakgrunn, og på det har jeg festet en rekke rub-ons. Bak bildet har jeg bygget opp med litt ulike mønsterark og bølgepapp, samt tags.
Pynten har jeg holdt veldig enkel, kun noen stjerner i kork og tekstklistremerker fra Papirdesign.




Hege:

Jeg har laget en stor tag til denne månedens utfordring. 
Jeg har brukt et nydelig mønsterark med kristtorn i grønntoner fra årets julekolleksjon hos Papirdesign.
Noen steder har jeg limt på litt washiteip.
Den grønne bølgepappen er fra Folia. Jeg har pusset den lett for å få frem den hvite kjernen.
Snøflakdies og kristorndies er fra Papirdesign.
Jeg har pyntet med hyssing og dotter.
Tekstklistremerkene er fra Papirdesign og ar også blitt pusset lett over.
Jeg har knyttet en blondebit i hullet på tagen.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.