onsdag 14. juni 2023

Eksplosjonsboks til konfirmant


Jeg har laget en eksplosjonsboks til konfirmant. Den laget etter denne malen, brettet av Papicolor perlemor kartong i fargen gull. 


Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 93. Printet ut på fotopapir og montert sammen med konfirmant-ramme stanset ut med die fra Papirdesign.

Bokstavklistremerkene er også fra Papirdesign, det samme er stjernene. Opprinnelig hvite, men jeg har dabbet dem med svart akrylmaling for en røff look. 

Til dekoren på lokket har jeg laget en fot av papp, slik at den står litt opp fra esken og ikke bare ligger flatt.  


Inne i esken er en sparegris til pengegave:



Stempeltekstene inne i eksplosjonsboksen er fra Papirdesign.

 
Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.