lørdag 17. juni 2023

Mer inspirasjon til juni-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Kristin:
Jeg har laget et kort til en pensjonist. Kortet er med motiv med blomster og pyntet med blomster. Mønsterarket er fra Papirdesign. Teksten er stanset ut med en Dymo og limt fast. Stjernene er stanset ut i glitter mosegummi. 

Linda: 


Jeg har laget en layout der jeg har tatt et skikkelig dypdykk i de eldste papirene mine. Bakgrunnsarket på denne layouten er nesten 20 år gammel. Jeg har brukt art spray i gull fra Marabu på bakgrunnen. For å få litt tilfeldig mønster, har jeg kostet art sprayen på en stensil, og deretter dyttet stensilen ned på arket. I tillegg har jeg brukt "pinnen" til sprayen og presset ned på arket for å få stripene. 
Blomstene kommer fra utklippsark fra Papirdesign.


 Wenche:  


 Jeg har laget et posekort ut av en papirpose. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 160. Printet ut på fotopapir til dette kortet.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Sommerfuglene har jeg klippet ut av et mønsterark fra Kort og Godt. Halvperlene er også fra Kort og Godt.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.