torsdag 22. juni 2023

Kort til 50-åring

 I mai ble min mann 50 år, og selvsagt måtte han få hjemmelaget kort. Jeg synes noen ganger det er ekstra vanskelig å lage kort til familie som jeg skal gi bort selv, fordi jeg legger listen så høyt i at kortet skal være så spesielt og ekstra fint. På dette kortet klarte jeg heldigvis å lage det nok pyntet til at det er dekorativt, men ikke overlesset. Jeg ville at 50 skulle være det mest synlige, og det fikk jeg til.


På kortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign. Tallene er dies fra Papirdesign. Jeg har stanset ut selve tallet i glitter mosegummi.

Teksten på kortet er klistremerker fra Kort og Godt






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.