søndag 11. juni 2023

Jentekort med motiv


I dag har jeg kosa meg skikkelig med nye motiver fra WJensenDesign, motivark nr 152. Disse motivene her har en litt røff tone i seg, noe jeg liker godt. Det første kortet er laget i mørke og oker fargetone. Bakgrunnsarket er et av favorittarkene mine fra Papirdesign. Jeg har brukt resteark i tillegg. "Grip dagen" og bannerdiesen er die fra Papirdesign. 



Neste kort er laget utelukkende med papirdesignark med unntak av treverkarket. Jeg har brukt bannerdie sammen med en tekstdie. Dette kortet har jeg bevist latt være "nøytralt", så jeg kan sette på den gratulasjonsteksten som trengs når jeg skal bruke kortet. 



Siste kort er i grått og turkis. Også her har jeg brukt masse ark fra Papirdesign. "Kjære konfirmant" er die fra Papirdesign, stanset ut i mosgummi.







 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.