lørdag 24. juni 2023

Konfirmasjonskort med gaming- og fotballtema

 Heisann!
 
I dag vil jeg dele et konfirmasjonskort til en konfirmant som liker fotball og gaming.
Kortet måler 4x8 inches og har en base brettet av hvit kartong.
 
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, en fin kombinasjon av nyere og eldre kolleksjoner. Som motiv har jeg stanset ut en fotball og klippet ut en gaming-kontroll fra et av Papirdesigns klippeark. Jeg har også stanset ut en splætt med die fra Sizzix og sammen dannes disse elementene en cluster som blir kortets motiv/hovedfokus. 
 
Teksten er stanset ut i sort mosgummi med die fra Papirdesign. Dato og navn er skrevet med Dymo. Blå enamel dots fra Papirdesign blir prikken over i'en.
 
På kortets innside har jeg laget en lomme på skrå. Her har jeg stukket inn en tag hvor jeg har stemplet en fin tekst fra Papirdesign. Her er det også plass til en eventuell pengegave.

 
For litt ekstra dybde har jeg klippet ut en fotball fra klippearket til Papirdesign og limt over den eksisterende fotballen i mønsterarket med 3d-puter.

 Ønsker dere en strålende fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.