torsdag 15. juni 2023

Runde kort

 Heisann!
 
I dag vil jeg dele to runde kort med dere, til to forskjellige anledninger.
Jeg har brukt et sett med dies fra Studio Light for å stanse ut formen på kortet, samt alle de forskjellige sirklene av mønsterark, glitter/metallic kartong og motiv.
 
Det første kortet er et bursdagskort med et nydelig turmotiv fra W. Jensen Design, motivark nr 155
Mønsterarkene er fra Studio Light, glitterkartongen fra Kort&Godt. Pyntet med diverse blomster og utstansede blader.
 
 Tekstklistremerke fra Papirdesign. Teksten på banner er fra samme ark som motivet, fra W. Jensen Design. Siste hånd på verket blir små dotter av Nuvo crystal drops.

 På innsiden har jeg pyntet med nøytrale ark som en fin kan skrive en hilsen på. På den ene siden har jeg stemplet en koselig tekst fra Kort&Godt.

Det andre kortet er et konfirmasjonskort. Her har jeg brukt et motiv fra EtherealPathway. Mønsterarkene er fra Studio Light mens metallic kartongen er fra Tonic. Pyntet med diverse blomster og utstansede blader. Halvperler fra Papirdesign.
 
Både klistremerketekstene og disen brukt til å stanse ut den store teksten er fra Papirdesign.


Ha en super dag!



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.