torsdag 1. oktober 2020

Produkt-tips

Vi finner alle våre favoritter ved scrappepulten titt og ofte og dann og vann. 

Noen glemmer vi av igjen en stund, mens andre får sin faste plass og er i bruk ved nesten hvert eneste prosjekt.

I dag vil vi i TeamScrappelyst vise frem noen av våre favoritter:

Katrine:
Jeg har en ganske så ny favoritt å dele med dere.
Studio Light Art Journal, 16x16 cm.

Dette er en veldig kjekk art journal i litt mindre format. Jeg som elsker å scrappe i forskjellige formater, både når det kommer til kort og layouts, synes det er helt supert å ha litt variasjon også på art journal fronten. En annen veldig positiv ting med akkurat denne art journalen er at sidene kan tas ut. Super praktisk når man jobber med sidene! Den inneholder 30 ark i 300 gsm kvalitetspapir. Foran i boken er det også en zip-lomme.
 

På bildet under her får du en liten sniktitt inn i art journalen og min første side der.



Kristin:

Dette stemplet fra Marianne Design har blitt en ny favoritt hos meg. Det består av to ulike clear stamps, men begge er i samme stil. Disse er helt ypperlig å bruke som dekor enten på bakgrunner eller på f.eks chipboards.


Her har jeg brukt det øverste av stemplene på bakgrunnen. Jeg har stemplet litt røft, noe som passer godt til stilen på stemplet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.