fredag 2. oktober 2020

VÆRSTEIN MED POSCA

 Kan også sees hos Global Hobby og Kunst. 



Posca-tusjene er veldig fine å tegne og skrive på steiner med. De er værbestandige og du kan for eksempel lage litt morsom pynt til hagen i form av en "værstein". På disse jeg viser her har jeg kun brukt hvit Posca tusj, men tusjene finnes i i skrivende stund i hele 59 farger. Disse tusjene kan altså brukes til så mye mer enn på papir og lerret. 

HER kan du lese mer om selve tusjene og se info om alle de 8 ulike tuppene disse tusjene finnes i. Du finner garantert din favoritt til ditt formål her.


Finn deg en stein, enten en flyttbar som den jeg viste helt øverst i innlegget her. Den kan jeg flytte rundt og legge der jeg ønsker den. Eller som her på den neste jeg viser, den er større og fast i naturen:


Så er det bare til å skrive inn dine egne, mer eller mindre fornuftige værtegn på steinen:


Jeg gleder meg til å se din variant.

Produkter fra Posca distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.