torsdag 29. oktober 2020

Rosa toffifee

Hei!

Det har blitt tradisjon for meg å pynte toffifee esker til jul! I år er intet unntak. Selv om de tradisjonelle julefargene blir mest brukt hos meg, så må jeg innimellom ha litt råååsa jul! Papirdesign kom med ett nydelig snøkrystallark i rosatone i år, og dette falt jeg helt for! "Mens vi venter: Hjerteklem"

Jeg har pyntet med motiv fra Marianne Design, som har rosatoner som matchet arket perfekt! Jeg har også bruk ramme diesen "Hei" fra høstens kolleksjon hos Papirdesign, men den ble dessverre litt skjult av diesen granbarkrans(også PD) Diesen juletre, julehilsen og blomstene er også fra Papirdesign.






Takk for at du kikket innom! 
Klem fra meg



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.