søndag 11. oktober 2020

Grublis for oktober - Jordfarger/høst

Vi vil i Grublisen denne måneden se prosjekter med preg av Jord- eller høstfarger.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 5.november 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her.

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign.

Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien:





Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kortet er laget i 15cm*15cm av kraft Papicolor kartong. Mønsterarkene er fra Studio Light.
Motivet er en topper fra Dixi Craft.
Button og tekstklistremerkene er fra Papirdesign
Produkter fra Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Katrine:
En art journal side i høstlige farger. Jeg grunnet sidene med transparent gesso fra Amsterdam. Jeg har brukt collage papir fra Studio Light, farget silkepapir, gamle boksider og diverse andre collage papirer for å lage bakgrunnen. Jenten er et stempel fra Prima. Jeg stemplet først opp på silkepapir før jeg festet det til siden med matte medium og malte henne med akvareller og akvarellblyanter.


Ann Kristin:
Jeg har laget ett bursdagskort! Til ei som er glad i natur/fiske, og som strikker. Jeg syns det ble en fin kombinasjon med motiv og strikkeark fra StudioLight! "Gratulerer" dies og stempler (tekst og garnnøste) er fra Papirdesign.





Elin:
Jeg har tatt utgangspunkt i det som er skikkelig høst for meg og familien, nemlig jakt. Bursdagskort til mannen som fyller år denne måneden må ha favorittmotivet: Hjort! Basen er en sort papirpose, brettet og dekorert med mønsterark og motiv fra StudioLight. Jeg har dekorert med hamp, bølgepap fra Folia, sorte dotter fra Papirdesign, samt at jeg har stemplet tekster på kraftkartong fra Kort og Godt sin stempelplate M.237. Kanten er punchet. Innsiden er dekorert, der har jeg brukt dies fra Papirdesign (Banner og Hurra).







Kristin:
Jeg har laget en Art Journal-side med jordfarger som utgangspunkt. Jeg har brukt ulike farger med Amsterdam akrylmaling for å lage bakgrunnen. I tillegg har jeg brukt Marabu Art Crayons til de grønne sirklene. Mandalaen er et stempel fra Studio Light.




You are invited to the Inlinkz link party!

1 kommentar:

  1. Félicitations à l'équipe de Designer pour ses magnifiques créations et merci pour ce nouveau défi.
    Prenez soin de vous avec la Covid-19 qui reste actif.
    MaryannG

    Congratulations to the Designer team for their wonderful creations and thank you for this new challenge.
    Take care of yourself with the Covid-19 remaining active.
    MaryannG

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.