lørdag 17. oktober 2020

Mer inspirasjon til oktober-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Katrine:
En fargeklatt av en art journal side vil jeg bidra med denne måneden. Denne dobbelsiden her er tv-tittedrodle siden min. Den er ikke laget for at det skal se vakkert ut, kun for ren avkobling. Anbefales!

For å starte siden tegnet jeg bare en masser av krusseduller og tilfeldige linjer som ble til små rom/områder, som jeg etterpå har fylt med diverse mønstre og farger. Noen av disse områdene kunne minne om dyr, og det har jeg også utnyttet.
Tegn og drodle i vei, det er så moro!

Jeg har for det meste brukt Posca paint markers til siden min, men har spedd på med noen andre tusjer også for å få inn flere farger.

Art journalen min er fra Marabu i A5 størrelse. Både denne og Posca tusjer distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.


Kortet er laget i 15cm*15cm av kraft Papicolor kartong. Mønsterarkene er fra Studio Light.
Motivet er en topper fra Felicita Design. Tekststripene har jeg printet.
Button med tekst er fra Papirdesign

Produkter fra Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Hege:

Tema for oktoberutfordringen er "fargerikt" og da passet det godt med denne "fargebomben" av et kort. Det er laget vet hjelp av Marabu Alcohol Ink i forskjellige friske farger og Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen Caribbean blue.



Jeg har pyntet med klistremerker og button fra Papirdesign.


Produkter fra Marabu forhandles av Global Hobby og Kunst.


Ann Kristin:
Jeg har laget ett bursdagskort med mønsterark fra StudioLight! Dies fra Papirdesign.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.