mandag 5. oktober 2020

Utfordring for oktober - Fargerikt

Utfordringen for oktober har vi kalt "Fargerikt". Vi vil rett og slett se et prosjekt med skikkelige farger, gjerne mange og knalle om du ønsker det.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.oktober 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren dette settet med tusjer fra Posca:




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:

Jeg har laget en Art Journal-side i rosa - og lilla-toner.. Jeg har klippet ut elementer fra en papirblokk fra Studio Light som matchet fargene perfekt. De er limt fast på bakgrunnen og  deretter malt svakt over med akrylmaling fra Amsterdam. De herlige menneskene har jeg klippet ut av et ukeblad jeg hadde liggende. Teksten er stanset ut av et veldig gammelt QuicKutz-alfabet.

Med utgangspunkt i en knall oransje papirpose har jeg laget en gavepose til guttekonfirmant.


Mønsterarkene og oval-diesene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tøffen-button, Kjære konfirmant-die, tekst-klistremerker og stemeplmotivet er fra Papirdesign. Motivet har jeg splattet med Marabu art spray.

Ha en herlig dag har jeg skrevet på PC og printet ut. Stanset ut med 1inch-punch og klistret en klar epoxy sticker over.


Produkter fra Studio Light og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.


Jeg har investert i ny Art Journal og på første side testet jeg en ny teknikk:  Rispapir! Finnes uendelig mange alternativer der ute, men de er flotte "startere" til Art Journal sider. Jeg grunnet siden min med Amsterdam Transparetn Gesso. Deretter markerte jeg motivet med våt pensel, og "dro bort" kantene. Motivet er festet med Amsterdam Gel Medium (Matt). Deretter har jeg lagt på struktur med en primastensil og heavy gesso.  Når dette var tørt, brukte jeg mitt "Bold and bright" akvarellskrin fra Studio Light (Art by Marlene colleksjon) til å hente opp fargene fra motivet. Jeg har også brukt Stabilo sine Woody's blyanter/kritter til skyggelgegging. Blomster og sommerfugl er klippet ut fra et StudioLight mønsterark (Janine's mindful art collection) og festet med Amsterdam Gel Medium. Til slutt har jeg skyggelagt med kullblyant (Koh-i-noor) og laget hvite detaljer med Sakura Gelly Roll.


Linda:
Jeg har laget en layout med svart-hvitt ark og med masse farger på arkbitene og pynten, for å fremheve tittelen til layouten. Bakgrunnsarket kommer fra StudioLight Happy moments, og alle andre ark og pynt kommer fra StudioLights Create happiness Die Cut block. 





You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.