onsdag 21. oktober 2020

Konfirmasjonskort til jenter

 Hei.

Jeg har laget kort til tre jentekonfirmanter. Kortene har pengelomme og er laget etter Tutorial 79: Kort med pengelomme. Jeg har brukt naturfarget kartong fra Papicolor og kortene måler 5 x 5,5 inch.

På det første kortet har jeg brukt mønsterark fra mine to favoritter: Studio Light og Papirdesign. Kanten på det ene mønsterarket er stanset ut med en dies fra Marianne Design - Tab med tekst. Kjære Konfirmant er stanset ut med en dies fra Papirdesign i hvit mosegummi.  Jeg har også brukt klistremerker og button fra Papirdesign. Bak motivet har jeg brukt en bit Sizo jute sizoband i fargen hvit/krem. Motivet er fra Maja Design.




Innsiden av kortet har pengelomme på venstreside og er pyntet med mønsterpapir som matcher forsiden. Jeg har stemplet en tekst fra Papirdesign på den ene siden og laget skrivefelt på motsatt side. Det hvite papiret jeg har brukt er fra Fabriano. 


Slik ser hele innsiden ut:



På det neste kortet har jeg også brukt mønsterark fra både Studio Light og Papirdesign. Vimpeldiesen er fra Papirdesign og doilyen fra Prima. Tagen er fra Staz og også på dette kortet har jeg brukt en bit Sizo Jute Sizoband. Konfirmantdiesen er fra Papirdesign, og jeg har stanset ut i svart mosegummi. Blomster og klistremerker er også fra Papirdesign.  Motivet er fra Maja Design. 


Innsiden av kortet er pyntet omtrent som det første kortet. Ovaldiesen og stempelet jeg har brukt er fra Papirdesign



På det tredje kortet har jeg kun brukt mønsterark fra Studio Light. Vimpeldiesen er fra Papirdesign og bølgepappen er fra Folia. Kjære konfirmant er stanset ut med dies fra Papirdesign i svart kartong fra Papicolor. Klistrmerker og button er fra Papirdesign. Motivet er fra Felicita design.





Innsiden av kortet er pyntet på samme måte som kortene over, med mønsterark som matcher forsiden. Tekststempelet er fra Papirdesign



Produkter fra Papicolor, Studio Light, Marianne Design, Folia, Staz, Sizo Jute Sizoband og mosegummi forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler. 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.