torsdag 13. juli 2017

Røft eksplosjonskort til herre

Hei!
Her kommer det ett bilderas av ett eksplosjonskort jeg har laget på bestilling til en 70 år gammel herremann! 

På toppen av lokket har jeg dekorert med chipboard fra Wycinanka. Tannhjulene er stanset ut med en spellbinders dies. Disse (og chipboarden) har jeg farget med forskjellige distress stains, samt litt gull akrylpaste fra Marabu! 

Gratulerer er en dies fra Papirdesign, og er stanset ut i en dryssfri glittermosegummi!

Rundt kanten på lokket har jeg stanset ut en gressdie fra Sizzix, som oppned ligner på flammer ;)

Glittermosegummi, Sizzix og akrylpaste i gull forhandles av Global Hobby og Kunst


Litt flammer på sidene er kult!


Her er innsiden!

Mønsterarkene jeg har brukt her er fra 

Papirdesign-Dagen er din-"Eksos og olje".


Jeg har også pyntet med masse utstanset tannhjul inni kortet. "Bursdagsgutt, kul type, simply the best" er chipboard fra Scrapiniec. Mens "Gratulerer" er chipboard fra Wycinanka. Tallet 70 er metallpynt fra Tim - Holtz


Har pyntet litt med washi og enamel dots fra Papirdesign.



Takk for at du kikket innom! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.