torsdag 19. april 2018

Kort med akvarellmaling


Jeg liker veldig godt å bruke akvarellmaling på bakgrunnen når jeg lager kort, og i dag vil jeg vise to kort laget med van Gogh akvarellmaling. Etter jeg har hatt på akvarellmaling, har jeg pyntet kortene i hver sin stil. Likt for begge, er at jeg har streket rundt kortet med penn, før jeg pynter videre.


Tittelen er stanset ut med en die fra Papirdesign i svart mosgummi. Jeg har deretter pyntet med litt blonder, clipboard og blomster.



Det andre kortet har blitt et mer maskulint kort, med orange som kontrastfarge til det blå. Også er er tittelen på kortet stanset ut i svart mosgummi med die fra Papirdesign. Jeg har i tillegg pyntet med litt paljetter, diverse embossingpulver og klstiremerker.
Chipboarden er malt svart for å matche det litt røffe uttrykket på kortet.




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.