mandag 30. april 2018

Layout med Studio Light og Papirdesign

Hei hei :) 
Denne gangen har jeg lyst å vise dere en layout laget med stilige papirer fra Studio Light som Global hobby og kunst fører, og papirer fra Papirdesign. Den nye serien til Studio Light -  Industrial 2.0 er utrolig stilig med både ark, bilder, dies og stempel. Jeg har bare brukt ark fra serien til denne layouten. 
 Bakgrunnsarket er fra Studio Light, og jeg har gjort litt ekstra ut av bakgrunnen ved å bruke acryl mousse fra Marabu, sammen med sjablonger. Så har jeg stemplet med tall stempel fra Papirdesign

 Clusteren min har jeg laget med mønsterark fra Papirdesign, washi tape, papirpynt fra Kaiser Craft, charms og kork pynt. 



Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.
Klem fra 

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.