onsdag 27. juni 2018

Konfirmasjonskort til gutter

Hei alle sammen!

I dag har vi lyst til å vise dere konfirmasjonskort til gutter. 

Hege:
Når jeg skal lage konfirmasjonskort, finner jeg ofte frem produkter fra Papirdesign. De har så mange tøffe mønsterark som passer til anledningen og det beste av alt... de nye og gamle arkseriene matcher og kan brukes sammen.

Det første kortet er laget til en fotballinteressert gutt.  Kortet er brettet i kartong fra Papicolor i fargen natur kraft og måler 5,5 x 5,5 tommer. Det er en størrelse jeg bruker mye når jeg lager kort.

Både mønsterark, dies og stempel jeg har brukt er fra Papirdesign. Det blå arket er fra årets serie "Fremtidsdrømmer", mens fotballarkene er fra tidligere kolleksjoner. Fotballarkene er stanset ut med vimpeldies. "Konfirmant" er stanset ut i blå mosegummi.


Det andre kortet er laget til en gutt som er datainteressert. Dette kortet er også 5,5 x 5,5 tommer og brettet i kartong fra Papicolor i fargen natur kraft.

Mønsterark, tekststempel, stjernedies og dies med hullmønster er fra Papirdesign. Arket med datamaskiner er fra en tidligere kolleksjon, mens de andre arkene er fra "Fremtidsdrømmer", som var ny i vår. PCen er stanset ut i naturfarget bølgepapp fra Folia, med dies fra Marianne Design. Teksten er stemplet med Versamark vannmerkepute og embosset med Cosmic Shimmer Detail Emboss Powder fra Creative Expressions i fargen True White.


Jeg har laget pengelomme på innsiden av kortet. Jeg har brukt vokset bomullstråd fra Kort og Godt i tagen.

Produkter fra Papicolor, mosegummi, Marianne Design, Folia, Versamark og Creative Expressions forhandles av Global Hobby og Kunst i Norge. Ta gjerne kontakt for å finne din nærmeste forhandler.


Wenche: 



Jeg har fått litt dilla på å bruke de store diesene fra Studio Light som kortbase. På dette kortet har jeg brukt Studio Light Die A6 – Basics Nr.82. Stanset ut i hvit kraft kartong fra Papicolor.

Mønsterarkene er fra Papirdesign. Det samme med stempeltekst, gutte-, tekst- og vimpel-die. "Konfirmant" er stanset ut i grå mosegummi. Også orange og gule dots er fra Papirdesign.





Produkter fra Studio Light og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.