lørdag 21. juli 2018

Pulled string art



Jeg så et bilde av en "blomst" jeg trodde det var meget innviklet å male eller tegne. Helt til jeg så en tutorial og bare måtte prøve selv, det så plutselig utrolig enkelt ut. Det ligger mange videoer ute med fremgangsmåte på dette, ved for eksempel å søke på "Pulled String art". Jeg har knipset et par steg for steg-bilder av min prosess:



Jeg brukte en helt vanlig sytråd, dyppet i Amsterdam ink. På bildet over ser du hvordan jeg la tråden på arket. Deretter la jeg et ark oppå, la litt press på og dro tråden ut retning nedover.

Slik ble resultatet:




Jeg har laget et kondolansekorert med en av blomstene. Matten under er av Royal Talens Van Gogh akvarell ark farget med Cosmic Shimmer Pixie Powder.

Fremgangsmåter med Pixi Powder har vi noen eksempler på blant Tutorialsene våre her i bloggen.







Kortet er laget på en base av hvit  Papicolor kartong. Tekst diesen er fra Papirdesign.

Produkter fra Amsterdam, Royal Talens og Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

2 kommentarer:

  1. Dette har jeg også lyst til å prøve...det blir jo så fint 😊

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.