fredag 13. juli 2018

Layout med Amsterdam akrylmaling

Jeg synes det er gøy å klæsje litt på bakgrunner og denne gangen hadde jeg lyst til å bruke litt knalle farger. Jeg brukte derfor farger som tok opp igjen fargene i klærne.

Jeg har brukt Amsterdam akrylmaling i fargene Olive Green Light og Brilliant Blue. I tillegg har jeg brukt svart Marabu-maling.


Jeg har dratt fargene utover med et gammelt bankkort, men man kan fint bruke et tykk kartong eller liknende.

Fargene tørker raskt og er lette å jobbe med.

Jeg har brukt Sakura Pigma Micron-penn til å skrive teksten med. Jeg farget litt hvitt papir med Marabu Art Crayons og tegnet deretter opp bokstaver på frihånd. Disse klippet jeg ut. De har fått lette trykk oppå seg med Studiolight clear stamp.


Produkter fra Marabu, Amsterdam og Sakura distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.