fredag 18. desember 2020

Julekort i mørk blå og gull

 Heisann!

 Noen av mine absolutte favoritter blant Papirdesigns juleark i år er de mørke blå.
I dag vil jeg dele to kort hvor jeg har brukt disse arkene.
 
 Det første kortet er et stående 4x6. Basen er brettet av kartong fra Papicolor. Motivet er fra Studio Light og bak det har jeg bygget opp med Folia bølgepapp, strie, gammelt noteark, stjernebakgrunn stanset ut med dies fra Papirdesign og et stort snøfnugg stanset ut med Studio Light dies. Jeg har også brukt litt Frantage på bakgrunnen.
 
Rundt motivet har jeg pyntet med en chipboardramme fra Wycinanka. Teksten er stanset ut med dies fra Papirdesign, også denne en stor favoritt blant høstens nyheter. Øvrig pynt er hvite snøfnugg stanset ut med die fra Marianne Design, samt noen lekre bling fra DoCrafts.
 
Det andre kortet er i et liggende 4x6 format. Bak motivet fra Studio Light har jeg surret opp en mengde hyssing, samt bygget opp med litt bølgepapp fra Folia. Også her har jeg brukt Frantage på bakgrunnen.
 
Teksten er i tre fra Papirdesign, og jeg har embosset den i gull. Øvrig pynt er snøfnugg stanset ut med die fra Marianne Design, og gullglitter enamel dots fra Doodlebug.
 
Produkter fra Papicolor, Studio Light og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst
 
Ha en fin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.