lørdag 26. desember 2020

Små julegaver

Hei!
 
I dag kommer det litt inspirasjon til små julegaver.
Det kan være koselig å gi noe hjemmelaget i julegave, til vertinnen eller kanskje bare gi en liten ekstra oppmerksomhet sammen med julekortet. 
 
Å dekorere toffifee-esker er noe som hører desember til synes jeg. Det blir noen esker hvert år.
Da har jeg en liten ekstragave for hånden, samt at jeg har noen faste som får tilsendt sammen med julekortet hvert år. 
 
Her har jeg dekorert en eske i blåtoner.
Esken er kledd i mønsterark fra Studio Light, motivet er også derfra. Bak motivet har jeg bygget opp med mønsterark fra Papirdesign som jeg har klippet til banner, samt hvit bølgepapp fra Folia. Jeg har pyntet med blomster fra Wild Orchid Crafts og Papirdesign, snøfnugg stanset ut med Marianne Design dies og halvperler fra Kort&Godt. Tekstene er klistremerker fra Tim Holtz. Alle blomstene har fått glitter på seg.

 I tillegg til toffifee har jeg også dekorert en pakke med telys. Det har jeg enkelt og greit gjort ved å lage et magebelte. Motiv og mønsterark er fra Studio Light. Jeg har punchet langs kanten på magebeltet for å gjøre det litt ekstra dekorativt. Pyntet veldig enkelt med en snøfnugg-chipboard og en tekst. Teksten er fra Norsk Stempelblad og har fått et epoxy sticker over seg.
 
Produkter fra Studio Light og Folia distribures i Norge av Global Hobby og Kunst

Ønsker dere en nydelig dag!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.