mandag 21. desember 2020

Nostalgisk jul

I dag vil jeg vise dere et julekort i tradisjonelle julefarger. Jeg liker veldig godt å kombinere rødt med kraftkartong og treverksark. Motivet med de søte strikkenissene minner meg om barndommens jul - nostalgi. 

Jeg har brukt kraftfarget kartong fra Papicolor som base og mønsterarkene er fra Studio Light og Papirdesign. Jeg bygget opp lag på lag under motivet, som er fra Studio light, med mønsteark, kakeserviett, klistremerker og chipboard.

Teksten er trefigurer fra Papirdesign, som har fått seg et strøk med rød glitterlim. Klistremerket er også fra Papirdesign. Knappen er fra Kort og Godt og det røde hjertet er glansehjerte fra Staz



Innsiden har jeg valgt å pynte helt enkelt, slik at det er god plass til å skrive en personlig julehilsen. Hjerteklistremerket og dottene er fra Staz, mens tekstklistremerket er fra Papirdesign. Jeg har tegnet rundt kanten med svart Sakura Gelly Roll.


Tekststempelet er fra Papirdesign, hjertene fra Staz.


Produkter fra Papicolor, Staz og Studio Light forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler. 



2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.