onsdag 23. desember 2020

Pakkelapper

 Hei!

Det er utrolig koselig å lage egne pakkelapper, og ofte en ypperlig måte å rydde unna i bunken med restepapir som har blitt igjen etter større prosjekter. 

Her kommer litt inspirasjon fra noen av oss i DT-Scrappelyst.


Ann Kristin:
Her er mine pakkelapper for i år! Stanset ut en lekker snøkrystall dies fra Papirdesign. Juleklem er også dies fra Papirdesign. En kjekk måte å få brukt opp papirrester på!


Kristin:

Det er ikke så ofte jeg lager gavelapper, men de flotte diesene fra Papirdesign frister meg alltid til å lage et par lapper. Begge disse er stanset ut med dies fra Papirdesign. På votten har jeg embosset med gull-UTEE for å lage litt ekstra effekt. Mønsterarket til votten er fra Papirdesign. Snøkrystallen har jeg stanset ut i sølv glitter mosegummi og limt på en sticker fra Papirdesign oppå.

Katrine:
 
Jeg har laget pakkelapper med herlige reinsdyrdies fra Papirdesign.
 
 Jeg har brukt sirkel dies og scalloped sirkel dies fra Spellbinders for å stanse ut selve tagen. Mønsterarket er fra Papirdesign - Mens vi venter og bølgepappen er fra Folia.
 
Reinsdyrene har jeg stanset ut i gamle boksider. Disse er veldig tynne så jeg limer det derfor alltid på kartong først slik at det ikke setter seg fast i diesen . De store reinsdyrene har fått skinnende rød nese, dette er halvperler fra Papirdesign.
 
De små reinsdyrene har ikke fått røde neser, men jeg har pyntet med de røde halvperlene rundtom på tagen. Alle tekstene er klistremerker fra Papirdesign.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.