søndag 18. juli 2021

Art Journal - Creativity takes courage

 Heisann!
 
I dag vil jeg dele en side fra Studio Light essentials art journalen min.
 
Bakgrunnen er bygget opp med diverse collage før jeg har tilført farge. Jeg har påført akryl fra Amsterdam i oransje og rødt flekkvis, for så legge en stensil over og tørke bort med en våtserviett. En veldig morsom teknikk.  Jeg har deretter stemplet litt hist og her med et script-stempel fra Studio Light for litt ekstra tekstur til bakgrunnen.
 
Vinduet er et collageelement fra Dine Wakley som jeg har sprayet med Marabu art spray i fargen kakao for å få det hvite mønsteret til å synes best mulig. Jeg lot det tørke godt før jeg festet det til siden med Amsterdam gel medium. Sekskantene er fra Art Tea Life, en herlig etsy-butikk med massevis av festlige digitale motiver som passer supert til blant annet art journaling. Jeg har skyggelagt rundt motiv og tekststriper med sort akvarell fra Van Gogh, og også brukt den til å splatte litt rundtom på siden.
 
Produkter fra Studio Light, Amsterdam, Marabu og Van Gogh distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.
 
Ønsker dere en fin dag!

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.