søndag 11. juli 2021

Go out and love someone - Art journal

Heisann!

I dag vil jeg dele en side fra min Marabu Mixed Media art journal

Bakgrunnen er bygget opp med akryl maling fra Amsterdam. Motivet er klippet ut fra et moteblad. For å få det til å gli litt mer inn har jeg overlappet flere steder med stensil, stempler og Posca Paint Markers.


Tittelen er satt sammen av to forskjellige stensiler fra Dina Wakley. Jeg har brukt en akryl fra Amsterdam som er ganske gjennomskinnelig slik at mønsteret fra bakgrunnen, og da spesielt motivet, skulle skinne gjennom. Jeg har fremhevet teksten ytterligere ved å tegne rundt med Sakura gelly roll penn i hvitt. Underteksten er et klistremerke fra Studio Light - Art by Marlene.

Produkter fra Marabu, Amsterdam, Sakura og Studio Light distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en super dag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.