mandag 12. juli 2021

Solveig 50 år

Det er hyggelig å få oppdrag med å lage bursdagskort til gode kolleger. Denne gangen er det ei i min seksjon som blir 50 år og jeg har laget et ovalt kort med bilde.

Ovalene er stanset ut av dies fra Studio Light. Mønsterpapiret jeg har brukt er fra Papirdesign. 50-tallet er stempler fra Papirdesign jeg har stemplet på hvitt ark og deretter stanset ut med dies fra Papirdesign. Teksten "Hurra for deg" og bladene bak blomstene er også dies fra Papirdesign

 


Jeg har rufset kantene på ovalene. Jeg har også hatt på glitterlim langs kanten.


50-tallet er svertet lett med brun stempelpute på kantene.


Flere av blomstene har fått glitterlim langs kantene.

Produkter fra Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.