onsdag 14. juli 2021

Gave til lille Sofie

En gave til ei lita frøken:


Jeg har laget en emaljekopp med navn til bruk på tur og/eller i barnehagen. Sammen med koppen har jeg laget et koselig og søtt kort. 


Kortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor perlemor kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.  Motivet er en topper fra Felicita Design.

Sirkediesene og ballongdiesene er fra Papirdesign. Det samme er tekstklistremerket og button. Epoxy hjerter er fra Staz

Her kan du se emaljekoppen jeg har laget, og ønsker du å se flere lignende produkt kan du ta en kikk på Facebooksiden min:


Produkter fra StazPapicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.