fredag 6. august 2021

Du er kul!

 I dag har jeg laget et bursdagskort med et noe annerledes motiv. Jeg er stor tilhenger av StudioLights flotte motiver, men det er ikke alltid jeg får til å bruke alle på ett ark. Denne gangen bestemte jeg meg for å få til dette og denne søte høylandsfeen ble min utfordring:


Jeg endte med litt ordspill for å fremheve kua mi. Er også veldig glad i kontraster om dagen, så naturfarger i bunn og litt knallfarge i detaljene. Mønsterarkene er også fra StudioLigtht, og den lekre mandalaen i bakgrunnen er stanset ut med dies fra StudioLight. De har så mange lekre varianter av mandalaer, virkelig lekre og anvendelige. Chipboards har ligget lenge ubrukt hos meg, opprinnelig fra Scrapiniec. Jeg har farget de med Marabu Mixed Media Art Spray slik at den matchet fargen på de søte diamond gems fra Marianne Design.


Tekststripene er fra Papirdeigns. De har fått et fantastisk utvalg av klistremerker som passer til alle typer kort og anledninger. Jeg sverter kantene litt for å fremheve de ekstra på kortet. Kantene på mønsterarkene mine har jeg også rufset litt og svertet med distress ink. Og på toppen av panelene og taggen inni posen har jeg benyttet en kantpunch fra Martha Stewart for å skape litt liv og interesse.


Produktene fra Studiolight, Sizzix, Papicolor, Sakura og Marabu, distribueres via Global Hobby og Kunst
Ta en titt innom hjemmesiden deres for å finne din nærmeste forhandler.




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.