torsdag 19. august 2021

Kontraster - Art Journal

Jeg har laget en side i min Marabu Art Journal hvor temaet er kontraster. Inspirasjon er hentet fra sangen "Jørgen Hattemaker" av Alf Prøysen.
 Jeg bruker mye symbolikk når jeg lager Art Journals og sidene "lever ofte sitt eget liv" når først temaet er på plass. 

Her har jeg først grunnet hele siden med gjennomsiktig gesso. Etterpå har jeg brukt gul og svart akrylmaling fra Amsterdam til å lage bakgrunnen. Malingen har jeg dradd utover med Ranger Craft Squeegee, slik at den dekker litt tilfeldig. Jeg har brukt stensil sammen med hvit og svart embossing paste for å skape struktur til siden. 

Stolen er et stempel fra Papirdesign og motivene er fra Art Tea Life. For å lime elementene på siden, bruker jeg Collage Kleber fra Marabu

Tekststripene er fra Studio Light og Tim Holtz. Jeg har brukt hvit Sakura Gelly Roll 10 og 08 til å drodle/highlights og svart Sakura Pigma Micron PN 



 Produkter fra Studio Light, Sakura og Marabu forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.